ATENTIE : Browser-ul " Internet Explorer " nu transmite bine datele receptionate de la server . Folositi alt browser pentru a vedea blogul . Multumesc !

luni

Totul e legat de tine !

Imi place tot ce are legatura cu tine .
Te vad in fiecare fata de pe strada , te vad in fata mea , ochii mei doar pe tine te cauta , si totusi , nu esti a mea .
Stiu primul mesaj pe care mi l-ai dat , il stiu si pe ultimul , stiu si ziua in care te.am vazut prima data .. Nimic nu pot uita , si nici nu vreau . Sentimente , sentimente , sentimente ...
Inima mea e la tine , dar nu ti.o voi cere inapoi niciodata .
Poti sa faci orice vrei tu cu ea , acum e a ta .
Poate ca nu crezi ce.ti spun , dar jur ca asta simt .
Esti tot ce.mi doresc ! Cu greu trec secundele in care stiu ca nu esti a mea , minutele in care nu vorbim , (orele) in care nu.mi zambesti  , ...zilele in care nu te vad . Totul mi se pare greu de suportat , dar trec peste toate pentru ca imi pasa , imi pasa foarte mult de tine !
Dar oare tie iti pasa ? Iti pasa ? Iti pasa de mine sau de altul ?
Stiu ca nimic de pe lume nu te poate face sa renunti la ceea ce iubesti , insa .. eu simt ca iubesc , simt ca te iubesc , si de aceea nu voi renunta nicicand la iubirea noastra , pentru ca ma tin in viata noptile in care adorm cu gandul la tine , iar apoi visand ca esti a mea , visand ca suntem impreuna . Te iubesc !

Free image hosting powered by PostImage.org

7 comentarii:

  1. Daca ar sti cum gandesti cred ca ar fi a ta ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Spune-i mai ce simti si o sa vezi ca va fi mai bine. Incearca sa vorbesti cu ea despre asta. Imi place blogul tau sunt cititoarea ta :*

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am trecut prin ceea ce treci tu dar acum traiesc o poveste de dragoste frumoasa cu el . spunei ce simti si poate .. oricum felicitari pentru blog

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai dar tu chiar tii la fata aceea . Sunt de aceeasi parere cu Ioana .. trebuie sa-i spui ce simti ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Stii vechile vorbe , nu fi fatalau :))) Spunei fetei ce simti , si poate curajul iti va fii rasplatit. ! Succes !

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti un romantic , te pup dulce ! :*

    RăspundețiȘtergere