ATENTIE : Browser-ul " Internet Explorer " nu transmite bine datele receptionate de la server . Folositi alt browser pentru a vedea blogul . Multumesc !

joi

Tot ce imi doresc de la tine , esti tu !

Cum sa-ti arat ca te iubesc ? Eu nu mai stiu cum sa fac , poate pentru ca sunt prea indragostit de tine . Nu ma pot gandi in alta parte , pentru ca tu esti mereu prezenta in gandul meu , si , orice as face , gandul imi zboara doar la tine . Oricat as incerca sa schimb asta , nu reusesc , nu mi te pot scoate din inima nicidecum .
De ce m-am indragostit de tine ? De ce ai aparut tu in viata mea ?...
Ma consolez raspunzandu-mi singur la toate intrebarile , la care asteptam un raspuns de la tine .. Dupa cum am mai spus , ai devenit dintr-o data universul meu , prea repede pentru mine , invartindu-ma in jurul tau ,bezmetic fiind . Imi doresc sa.ti fac viata mai frumoasa , si sa fii fericita cum stiu ca oricine.si doreste (alaturi de 'un el') , dar vad ca visele tale nu par a prinde aripi alaturi de mine . Si in momentele astea de cacat :-j ,nu vreau decat ca ,oricine iti va intra in viata ta , oricine iti va fura inima , purtand acel rol principal pe care as fi vrut sa-l primesc eu , sa te iubeasca macar cat te.am iubit eu , si sa nu te faca sa suferi , pentru ca nu meriti .
Ai un suflet prea mare si chiar nu mi-as dori sa te vad vreodata suferind dupa cineva :) . Si ,imi pare rau , ca stiu ca nimeni n.o sa te poata iubi la fel de mult ca mine :-j , dar inima ta face alegerile acum . Daca si.ar bate cineva joc de sentimentele tale jur ca  .... :-j .
De.as putea` alege in locul tau ... sunt sigur ca voi lua cele mai bune decizii si ca nu vei suferi niciodata pentru nimeni si nimic ..
Orice.ar fi :-j , nu voi renunta sa te iubesc, si nu te voi uita niciodata . Te iubesc !

Free image hosting powered by PostImage.org

9 comentarii:

  1. Unde se termina visele intervine realitatea:)
    Fa ceva sa realizezi ceea ce visezi;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam multe vise......Eu zic să faci primul pas , spune-i ce simţi ! Poate cineva acolo sus te iubeşte ! Frate tău are încrede în tine !

    RăspundețiȘtergere
  3. Frate dar ma dispera aia! Nu-si da seama ce simti ptr ea sau ce are? Alin, o sa-si dea seama mai tarziu ce a pierdut. Nu mai fi trist, nu merita!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu stiu ce tia facut dar tea dat gata:)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc de comentarii :-x`. Visele se duc , dar vin altele bineinteles .

    RăspundețiȘtergere
  6. Spunei ca o iubesti sau trece peste

    RăspundețiȘtergere
  7. e ca un drog pentru tine no?las-o sa-si dea seama ca o iubesti , sau fa-o sa-si dea seama ;) :x

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos! :x Chiar daca e cam trist ... Rar mai auzi asa ceva de la un baiat ...
    Bravo tie ca esti deschis si scrii exact ceea ce simti. Poate ar trebuii sa citeasca aceasta postare si persoana pentru care ai scris ,daca nu a citit deja. :*

    RăspundețiȘtergere
  9. ...viata nu ne este data sa iubim si sa fim iubiti...uneori doar iubim..noi...si...atat...nu astepta ca si o "ea" sau un "el" sa simt aceleasi lucruri pe care le simti tu...cum ziceai..."visele se duc"...intr'adevar...se duc...dar ce ramane in sufletul nostru...cum sa'ti zic...si demonii s'ar ingrozi daca ar vedea ce avem cu adevarat in suflet...

    RăspundețiȘtergere