ATENTIE : Browser-ul " Internet Explorer " nu transmite bine datele receptionate de la server . Folositi alt browser pentru a vedea blogul . Multumesc !

sâmbătă

Back in my world , ...oare am si eu lumea mea ?

Cititori ? HA! .
Cred ca am vreo 6-7 luni de cand nu am mai scris pe blog , nu de alta , dar cuvintele sunt pretioase , si dupa ultimul mesaj scris pe blog eram decis sa nu mai postez o vreme . In final , accesand un imens portal de vise , sperante desarte , dezamagiri , .. m-am gandit sa ma exteriorizez (din nou)pe acest amarat de blog , blogul meu :( , si sa-mi spun off.ul zi de zi , cu toate ca nimeni nu.l citeste . Nu.mi pasa , atata timp cat el (blogu`)ma intelege si.mi accepta toanele si tampeniile pe care i le zic .. sau scriu .. in fiecare zi , de acum in colo.
Emo ?? , neee .. da` cateodata iti vine sa urliiiiiii si nimanui nu.i pasa ;;) , cateodata ........... pff , greu de spus . In cuvinte e mult mai greu sa-ti exprimi sentimentele , iar eu vreau sa mi le exprim pentru a ma descarca , cu toate ca faptele , nu cuvintele , sunt mai importante . Sunt prea obosit sa mai scriu acum , dar maine e o noua ziiii , in care o sa.i povestesc blogului meu cu ce mi.am omorat timpul , cate sentimente mi.au rupt inima in unele seri , melodii ce.mi starneau plansul :) , siruri de lacrimi ce nu credeam ca o sa le pierd vreodata pentru o persoana ..

Free image hosting powered by PostImage.org

6 comentarii:

  1. Imi place cum gannndesti . da >:D< , esti romantic !

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu merita sa plangi si bravo pentru blog esti super de treaba

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo pentru blog ! Sa speram ca nu te veii schimba ! Abia astept sa ne vedem , poate intro zi....ne vom intalni in 4 , eu cu prietenul meu , tu cu fata visurilor tale !

    RăspundețiȘtergere
  4. Dorina ? Sa dea domnu sa ai "gura aurita" sa fie si baiatu asta fericit :)) . Succes omule , numai bine , bafta cu blogul , sa ajungi printre cei mai buni !

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dorina-Bacau : De ceva, vei afla prima :)) .. si fii sigura ca o sa ne intalnim de se va intampla :-x`.

    Multumesc pt. comentarii!

    RăspundețiȘtergere