ATENTIE : Browser-ul " Internet Explorer " nu transmite bine datele receptionate de la server . Folositi alt browser pentru a vedea blogul . Multumesc !

duminică

Sentimente ... , ea simte ?

O poveste de dragoste pare sa prinda viata incet incet , in ochii mei . Insa , ochii ei nu inteleg ce se petrece in mintea mea , odata fiind atat de indepartati unul de celalalt . E un fel de iubire la distanta , ea nestiind iubirea ce i-o poarta el zi de zi ..Stam departe unul fata de altul , dar parca suntem atat de apropiati . Am inceput sa o cunosc si sa stiu deja ce gandeste , stiu de fiecare data ce raspuns imi va da , iar asta nu ma indeparteaza de ea , ci ma apropie si mai mult . Mereu incerc s-o ajut , sa fiu langa ea , sa  SIMTA ca-i sunt aproape , dar oare ea vede asta ?? oare .. , ea ce simte ?
Nu am simtit pentru nici o fata ce simt pentru ea . Acum un an , nu aparea in viata mea , nici eu in viata ei , si nici nu ne gandeam ca vreodata va putea fi ceva intre noi . Dintr-o data , ea , s-a transformat in universul meu . Acum , e totul pentru mine . Ranit fiind , ma doare ca ea nu vede lucrul asta , si nu-si da seama ca eu chiar o iubesc . Unii spun ca iubirea e trecatoare , altii sunt de parere ca nu.i poti spune unei persoane "Te iubesc" decat peste cativa ani de stat impreuna  .. OMG , prostii ! Nu sunt simple sentimente , simt ca as da totul , as renunta la tot pentru ea . Daca nu ar fi fost din inima , as fi renuntat la ea si as fi uitat-o de mult , dar nu am cum , nu pot . De fiecare data cand o vad , vad acea privire sclipitoare , acel zambet fermecator , ... parul ei . Are un suflet iimens si este foarte frumoasa. Chiar daca uneori e incapatanata sau mofturoasa , este o persoana miloasa si foarte sensibila , ceea ce ma face sa o doresc din ce in ce mai mult . Lasa-ma sa-ti fac viata un basm .. , sa te alint , sa te rasfat , sa te ador .. si promit ca eu raspund pentru fericirea ta . Esti slabiciunea mea , sunt dependent de tine .. nu ma mai satur nicidecum de tine . Sunt cuvinte soptite din suflet , cuvinte curate , pe care as vrea sa le stii ... sa stii ca imi placi , sa stii ca tin la tine , sa stii ca te iubesc . Te iubesc !

Free image hosting powered by PostImage.org

6 comentarii:

  1. Nu am crezut niciodata ca poti fi atat de sentimentalist:"> Foarte frumos!:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Da , si mie mi sa intamplat , sa stau cu o fata ,sa fim amici , ca niste frati , si dintr-o data sa apara ceva intre noi , dar spre deosebire de tine...ea si-a dat seama de sentimentele ce i le port , totul a fost si inca este o frumoasa poveste de dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Amiii : Multumesc :-x`.

    @Vlad : frumoasa povestea ta :) .

    RăspundețiȘtergere
  4. nuti bate capul o sa treaca tot

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte romantic Alin ;)) . Spune-i ce simti !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ferlicitari pentru acest post atat de romantic , sunt baiat , dar tu mai dat gata ! Bravo omule !

    RăspundețiȘtergere