ATENTIE : Browser-ul " Internet Explorer " nu transmite bine datele receptionate de la server . Folositi alt browser pentru a vedea blogul . Multumesc !

joi

Se termina totul ? Realitatea ?

Imi pare rau , nespus de rau .. Incepe sa-mi treaca ,deschid din nou ochii mari si pasesc afara , deschizand usa camerei lumii mele bantuite :-s . Te iubeam asa mult .. Pacat ca nu mi-ai acordat nici o sansa .. Pacatul tau :) , pentru ca eu chiar te iubeam . Inca mai tresar si imi simt inima batand cu putere cand aud numele tau ,dar parca nu e la fel . Ceva m-a indepartat de tine , si acel ceva ai fost tu . Sunt constient ca nu te voi putea uita vreodata , si ca mereu vei face parte din inima mea , dar , .. poate cu timpul vei disparea cu totul . Astept ziua aceea si cred ca o merit , macar pentru zilele alea cu ganduri negre .
Chiar imi pare rau ca ai stricat totul .. dar nu-i nimic , poate n-a fost sa fii a mea .

Free image hosting powered by PostImage.org

2 comentarii:

  1. ...poate nu a fost sa fie a ta...sau poate nu a fost sa fii tu al ei...dragostea iti distruge sufletul intr'um mod extrem de..."distrugator" :)) si crede'ma...oricat timp va trece...durerea va ramane aceeasi...la fel de intensa si de groaznica...totusi...esti un erou..!erou pentru ca iubesti...pentru ca scrii...pentru ca ai curajul sa speri la ceva mai bun...iar ceea ce tu faci...este absolut minunat..!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ca doare, dar trec toate ... era si normal ca intr-un final sa se intample asa,nu poti astepta o viata intreaga o anumita persoana. Poate ca ramai cu un gol inmens deoarece nu i-ai putut impartasii sentimentele asa cum ti-ai dorit,insa acel gol va fi umplut de alta "ea".
    Timpul chiar vindeca orice rana, iti spun pe propia mea experienta, chiar daca trebuie sa ai rabdare...

    RăspundețiȘtergere