ATENTIE : Browser-ul " Internet Explorer " nu transmite bine datele receptionate de la server . Folositi alt browser pentru a vedea blogul . Multumesc !

miercuri

Nu iesi in lume daca esti prost, stai acasa [ep. 3

[Ep. 3 din ciclcul " Nu iesi in lume daca esti prost, stai acasa " incepe tot prin a`mi exprima sincera parere in legatura cu singurul lucru specific romanesc , si anume prostia . Citind blogul unui coleg ,am inceput sa`mi pun si eu ceva intrebari gen " De ce ? " .. si anume : De ce trebuie sa suportam noi toti prostii ? Cu riscul de a ma repeta , mai pun odata intrebarea " De ce la televiziunile publice , sunt chemate persoane gen : Roxy Manelista , Fernando si restu` prostilor , in loc sa cheme pe cineva care chiar are ceva de spus privind situatia Romaniei ". Chiar daca am repetat aceasta intrebare si la [Ep. 1 privind prostia NOASTRA , nu puteam sa trec asa usor peste intrebarea aceasta asa de importanta . De ce nu face cineva ceva si pentru noi , cu referire directa la conducerea tarii . De ce trebuie sa ne punem atatea intrebari ? .. De ce ? .. de ce ? .. pentru ca suntem niste prosti si inghitim tot ce pare a fi dulce si bun la gust .[Episodul 3 , to be continued ! xD.
Free image hosting powered by PostImage.org

2 comentarii:

  1. am citit toate episoadele si se vede ca gandesti . ep 4 ? .. frumoase episoadele ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si prostii sunt prosti ;)!
    si alt prost se ia dupa cel mai mare prost!
    si asa se inmultesc prostii ;)!
    Deci Romania se va umplede prosti!
    mereu va exista un "de ce?"

    RăspundețiȘtergere