ATENTIE : Browser-ul " Internet Explorer " nu transmite bine datele receptionate de la server . Folositi alt browser pentru a vedea blogul . Multumesc !

marți

Nu iesi in lume daca esti prost, stai acasa [ep. 2

[Ep. 2 din ciclul " Nu iesi in lume daca esti prost , stai acasa " reprezinta temerile mele in legatura cu prostia din Romania , in special prostia din orasul Suceava , orasul in care m`am nascut si mi`am petrecut primii 15 ani , 10 luni, 26 de zile si 30 de minute din viata . Daca ai de gand sa ma judeci pentru ce scriu nu citi ;) . In plus aici se scriu opinii , prostule ;) . Opiniile sunt acele IDEI PERSONALE , in cazul de fata exprimate de MINE , pe blogul MEU . Cum spune cineva lucrurilor pe nume , cum se gasesc o gramada de PROSTI sa o arda in faze de alea egoiste gen : " Da ce , te crezi tu mai destept ?" . Mai destept ca tine ? Sigur ca da ;) , pentru ca eu pot sa-mi exprim parerile liber , fara ca cineva asa de prost ca tine sa ma judece sau sa`mi intoarca cuvintele cum i se scoala . Prostia , educatia si cei 7 ani de acasa te invinge intotdeauna , prostule .. Cum sa nu lasi o amarata de babuta sa stea pe scaun in autobuz ?! SI MAI ALES SA STII CA TU LA STATIA URMATOARE COBORI ?! .. in fine , e mult de vorbit despre educatie si prostie , dar vreau sa subliniez ceva , daca tot am inceput discutia despre persoanele care circula, cu AUTOBUZUL sau cu orice mijloc de transport local , judetean ..
SOFERII DE PE AUTOBUZ : Cum sa fii asa de cretin , prost , retard , de o nesimtire absolut fantastica , incat sa ma vada imbecilu ca fug de pe partea cealalta de strada , vin exact in directia usilor , ajung dupa 50 de metri de sprint , imi inchide usa in nas , mai sta 10 secunde asa la vrajeala si apoi pleaca :) . Sau la semafoare , cand ii prinde pe muistii de soferi corectitudinea , cand ii clar ca pot deschide usa ca oamenii care se grabesc sa prinda alt autobuz/maxi ca sa ajunga la munca/scoala la timp .[Episodul 2 , to be continued ! xD.

Free image hosting powered by PostImage.org

6 comentarii:

  1. Da asta e cea mai buna xD! Si apropo de soferii de pe autobuze pe langa ca imi inchid usa in nas mai si conduc ca prostii:),nu vreau sa critic lumea vreau doar sa imi dau cu parerea. Cum, sa nu te oftici cand nimeresti un CRETIN de sofer, ca altfel nu ii pot spune, care accelereaza pune frana hai daca ar fi aglomerat inteleg da e liber si tu din 2 in 2 metri te joci cu frana si acceleratia:). Din pacate e trist ceea ce se intampla in iubita noastra TARA.
    P.S. Have a nice day>:D<!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine . Nu zic , au ei cursuri de legislatie sau ce plm au , is soferi excelenti , dar nu inteleg de ce is cretini si fac batjocora uneori de oameni ? . in fine .. ms de com`. cozzu

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo's alinutu:X

    deci foarte tare;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Numai la noi e posibil.Traim in romania bunu simt nu mai exista in majoritatea persoanelor...akm orice prost se crede destept...

    RăspundețiȘtergere
  5. eheee , imi place ce citesc aici :> , imi place ca inca mai sunt baieti care stiu ce e ala bun simt , imi place cum iti expui punctul de vedere .
    In legatura cuu autobuzele , ....soferii ca soferii , dar taxatoarele ? :| cand trebuie sa prezint abonamentul , trebuie sa`i prezint si copia de buletin nu buletinul . Iin loc sa spuna " si buletin ? " ei/ele intreaba " si copie ? " . Dezastruos ... traim intr`o tara frumoasa , dar degeaba , ca nu stim sa apreciem ceea ce avem 8-| . Prostia e prostie 8-| .
    astept episodul 3 :)) :x .
    puup Alin ;x:*

    RăspundețiȘtergere